neděle 13. května 2012

Stromečky 20.4.2012

   Koncem dubna začaly v Boskovicích za naší školou kvést okrasné jabloně. Každý rok jsem je obdivovala, ale až letos kolem nich chodím častěji. Tak dlouho jsem kolem nich chodila slitajíce a s rozzářenýma očima, až jsem to nevydržela a musela do školy vzít foťák a jakmile jsme vylezly ze školy, zapadly jsme s Verčou natěšeně za školu.
   Omámena těmi krásnými stromy jsem si ani neuvědomila, že stojím na parkovišti mezi autama. Stromy byly kromě růžových květů obaleny také čmeláky a dalšími fascinujícími bzučavými hmyzáky.
   Když jsem se pustila do focení, šel zrovna ke svýmu autu učitel co ho máme na matiku a divil se, že se nám nechce dom. Když jsem se v tom nejvíc vyžívala, došel další učitel. Napřed uviděl Verču a pak mě, jak hledám čmeláky a zeptal se: "Lovíš čmeláky?" tak jsem odpověděla: "Taky. :)"
   Jo, a tady jsou výsledky.









Žádné komentáře:

Okomentovat