pondělí 14. ledna 2013

Třídní vycházka za lovením foteček 14.1.2013

   Na dnešek v hodině PGR (počítačová grafika a reklama), kde se zrovna učíme s programy pro úpravu fotek, učitelka naplánovala, že si vyjdem ven s foťáky a nalovíme si nějaké kousky k úpravě.
   Jelikož ale dobře znám své spolužačky, vím, že v naší třídě je cokoliv podnikat značně nereálné. Všechno je pro ně nuda a vopruz a nejraději by asi seděly doma u komplu a chatovali si s kamarádkami z vedlejší dědiny...
   Učitelka však věřila na zázrak a zkusila to. Moje přesvědčení se potvrdilo a její se zhroutilo v okamžiku, kdy vyšlo najevo, že si foťák (respektive 2) donesla jenom jedna studentka...totiž já!
   No nic i přes velký odpor mých spolužaček vyhrály 2 názory pro, ku 15ti proti. Nelíbilo se jim, že sněží a oni musí chodit v těch svých botech na podpatku ve sěhu.
   Já jsem byla ráda za vycházku, určitě lepší, než sedět v té naší mrazící třídě, kde je chladněji než na chodbě. Navíc focení, to je moje! Asi za 45 min. jsem nacvakala kolem 80 kousků. =)

A tady je ochutnávka:







Víc jich je tady: http://ivunec.rajce.idnes.cz/Tridni_vychazka_za_lovenim_fotecek_14.1.2013

Žádné komentáře:

Okomentovat