pátek 1. února 2013

Venku za sluníčkem 1.2.2013

   Po té, co jsem se dneska při prvním vylezení ven rozplácla do bahna, jsem se rozhodla, že ještě stihnu tu trošku sluníčka a půjdu fotit. Po uschnutí bahenné skvrny na teplácích jsem popadla foťák a vypadla na hodinu do lesa.




   Když jsem došla na vyhlídku, hned jsem si domyslela, tak to tady před vánoci a na silvestra muselo vypadat. Pěkný malý borovičky, co hajnej nestihl ostříhat si prostě někdo uřízl a odnesl domů jako vánoční stromeček.




   Lidi jsou hovada, když si po sobě ani neumí uklidit to, co jim odpadne od huby. Flašky od všeho možnýho a mezi kamením střepy. Člověk aby se bál na tom kamení špatně šlápnout...

   Zato jsem ale našla svůj oblíbenej stromeček, krásných mešíků bylo taky dost a dokonce i tři oříšky pro popelku. =)



Žádné komentáře:

Okomentovat