pondělí 30. července 2012

350 věcí na pracovním stole a okolo něj 30.7.2012


    Včera jsem čirou náhodou zabloudila na ségřin blog a našla jsem tam velice zajímavej článek o tom, co má mít na svém pracovním stole skutečná žena. Natolik mě to chytlo, že jsem se rozhodla, že se taky pokusím o sepsání věcí, co se mně válí na 2 stolech a kolem nich. Jelikož na stole uklízím jenom na Vánoce a první středu v březnu, tak je tam toho opravdu hodně. Vypsala jsem ale jen ty nejdůležitější věci, protože bych tady jinak byla do zítřka. =D 

1. Kupa papírů - ta musí být na stole bezpodmínečně k dispozici. Je to hromádka, co drží pohromadě už jen silou vůle a to jen, když není průvan. Co se nevešlo na stůl, válí se pod stolem. 

2. Krabice fixek, 3 krabice pastelek, 4 pouzdra barevných propisek, pastelek a něčeho s něčím, co už se buď nevešlo do těch krabic, nebo je to se mnou často na cestách. =) 

3. Věci na šití (jako správný oděvář) - šicí stroj, jehly, nitě, krejčovský metr a špendlíky, ty se občas válí i pod stolem. 

4. Plechovka s tužkama, propiskama, štětce, pravítka, kyblík na gumy a ořezávátko. 

5. Jedna reprobedýnka - druhá už se tam nevešla. =) 

6. Čelovka - ta se hodí vždycky, když hledám něco pod stolem... 

7. Kapesníčky, šudlipysk, (to jsou věci, bez kterých prostě nežiju). 

8. Hromada šutrů - ty nesmí chybět na stole správného šutrofila, jako jsem já. 

9. Jedno umírající kvítko, co mám ve sklince už od absolváku. =D

10. Kilo výkresů ze školy - ty se válí pod stolem.

11. Nůžky (asi patery), mobil, bělítko, gumička, skřipec, 2 nože, nějakej ten náhrdelník, fixka na CD

12. Podtácek pod krygl, abych měla na čem trénovat chytání... ;)

13. DVDčka, plechová krabička se 3 SD kartama do foťáku, 2 flashky, foťák, mp3ka, dvoje sluchátka, 2 USB kabely, 3 nabíječky a občas notebook, pokud se zrovna spolu neválíme na zemi (jako například teď). =D

14. Barevný lepící papírky, lepící páska, lepidlo, kružítko.

15. Krabička s korálkama, kleštičky (tohle se občas přestěhuje i do skříně).

16. Hrnek, pytlík kokin a sáčky do odpaťáku. =)

No, myslím, že by se toho našlo víc, ale to, že tam mám prázdný špulky od nití, použitý kapesníčky, kilo vypsaných propisek nebo hadr na utírání displeje, sem přece psát nebudu, že? =D

2 komentáře: