pondělí 30. července 2012

Pohled do mého světa hudby...

   Díky LastFm už teď můžu sledovat všechno, co poslouchám. Tak jsem sestavila žebříček interpretů, co jsem začala nedávno poslouchat a co se mně hodně líbí. Je to seřazeno podle mé oblíbenosti na LastFm.

1. Avantasia - k té jsem přišla zcela náhodně, když jsem od ségry dostala pár písniček od různých kapel. Alba jsem si pořádně všimla až nedávno. Stáhla jsem si další 4 alba a této skupině jsem momentálně totálně propadla.

Styly: Metal, Power metal, Heavy metal
Oblíbené písničky: Lost in Space, Scales of Justice, Runaway Train, Farewell

2. The Rasmus - tuhle kapelu znám už dlouho, ale nikdy jsem ji aktivně neposlouchala. To až na popud bráchy, kterej si stáhnul všechny alba.

Styly: Rock
Oblíbené písničky: F-F-F-Falling, Yesterday You Threw Away Tomorrow

3. Lifehouse - ty jsem taky objevila úplně náhodou na youtube u jednoho videa, tak jsem si je pro zajímavost stáhla a nezklamali mě.

Styly: Rock, Pop Alternative
Oblíbené písničky: You and Me, Whatever It Takes, The Joke

4. Cinema Bizarre - k těm mě přivedl brácha, ani nevím, kde je sehnal, ale u mě na LastFm si stále drží 7. příčku.

Styly: Rock, Industrial
Oblíbené písničky: Forewer or Never, Heaven Is Wrapped In Chains,

5. Lovex - ty mám taky od bráchy. Napřed jsem měla jenom album "Watch Out!" z roku 2011 a to se mně hodně líbí. Teď jsem si sáhla i jejich dřívější album "Divine Insanity" z roku 2006 a momentálně se mu snažím přijít na chuť.

Styly: Rock, Glam Love Metal Hard-n-Heavy
Oblíbené písničky: Slave For The Glory, U.S.A, Crash My World

6. Nemesa - na ty jsem přišla náhodou díky právě LastFm. Zalíbíli se mně a pak jsem zjistila, že je to právě ta kapela, o které ségra nedávno psala na svým hudebním blogu. =)

Styly: Gothic Metal, Rock, Symphonic Metal
Oblíbené písničky: Home, Caught In The Middle, Mortalitas part 3: Moriendum Tibi Est

7. Hammock - ty někde objevil brácha a mně se zalíbili. Je to taková krásně uklidňující hudba, při které se dá dělat cokoli. Zjistila jsem, že se perfektně hodí ke i čtení knížky.

Styly: Ambient
Oblíbené písničky: Floating Away in Every Direction, Losing You to You, Startle the Heavens (Lament)

8. Within Temptation - název této skupiny se kolem mě objevoval poslední dobou často a potom jsem si ji našla na LastFm a bylo to. Prostě jsem si musela sehnat jejich alba, to jinak nešlo. =) Poslouchám je krátce, asi týden.

Styly: Symphonic, Gothic Metal, Gothic Rock
Oblíbené písničky: Iron, Sinéad, Hand Of Sorrow

9. ATB - tuhle kapelu znám už delší dobu, ale až nedávno jsem si konečně našla jejich alba. Byla jsem příjemně překvapena. Dobře se u jejich poslouchání čte.

Styly: Trance
Oblíbené písničky: Apollo Road, Trinity, Let U Go

10. Howie Day - od těch jsem našla nedávno na youtube jednu písničku, tak jsem si pro zajímavost našla jejich album.

Styly: Pop
Oblíbené písničky: Numbness For Sound, Brace Yourself, End Of Our Days

11. Hooverphonic - jedno album této skupiny jsem získala od ségry spolu s dalšími. Zaujala mě hudba i hlas té zpívající slečny.

Styly: Pop
Oblíbené písničky: Tuna, Renaissance Affair, Mad About You

12. The Gathering - tuhle kapelu i další 2 jsem taky poznala díky ségře. Mám od nich album "Souvenirs". Jejich styl hudby je hodně zvláštní a k zamyšlení.

Styly: Progresive Rock
Oblíbené písničky: You learn about it, Souvenirs

13. Tristania - od této kapely mám album "Illumination". Jejich styl hudby je podobný kapelám jako je například Nightwish.

Styly: Metal
Oblíbené písničky: Destination Departure, Mercyside, Fate

14. Lahanya - od této slečny mám jen výběr pár písniček, ale zaujala mě.

Styly: Alternative rock, Metal, Electronica
Oblíbené písničky: Doors, Inside The Machne, No Tomorrow

15. Hoobastank - písničky téhle kapely znám už dlouho aniž bych vlastně věděla, co je ta kapela zač. Nedávno jsem si od nich konečně stáhla album "Is This The Day" a jsem spokojená. =)

Styly: Acoustic
Oblíbené písničky: The Reason, Is This The Day, Inside Of You

16. Leaves` Eyes - od téhle kapely mám díky ségře zatím jenom 2 písničky, ale zaujaly mě obě. Zatím jsem neměla čas si je poslechnout víc, ale udělám to. =)

Styly: Gothic metal, symphonic metal, folk metal
Oblíbené písničky: Norwegian Lovesong, For Amelie

2 komentáře: