úterý 14. října 2014

32/52

Po tomto článku mně jich v projektu zbývá ještě 20 a mně pomalu, ale jistě dochází nápady. Dneska mně navíc dochází ještě čas. No a to je špatně, protože nestíhám, tudíž to bude krátký. A jelikož jsem po hodech nemocná a Holandsko mě dorazilo, nejsu ani v Olomouci, tudíž nemůžu pátrat po dalších tématech. Pár věcí v zásobě ale ještě mám, jenom už nevím, co jsem o nich chtěla psat ve chvíli, kdy jsem si je psala do seznamu.

Když teď koukám na ten seznam, našla jsem tam lampy. Moc lidí to asi neví, ale já mám úchylku na lampy. Díky zájezdu do Holandska to ale další lidi zjistili. V Olomouci je hromada krásných lamp a nejkrásnější jsou v noci. Na zájezdu jsem je fotila fakt hodně a všude. V Bruselu byly lampy dokonce jedny z mála věcí, co se mně tam opravdu líbily.

Jedna Bruselská

Žádné komentáře:

Okomentovat