úterý 24. února 2015

51/52

Tak už se to mílovými kroky blíží k závěru. Dneska jsem měla opravdu krizi, protože jsem celej den přemýšlela nad tím, co sem na tento předposlední týden napíšu. No, a napadlo mě to až asi tak před hodinou, kdy jsem šla dom. Napíšu o jedné věci a zároveň o hodně dalších věcech, co se na ní/v ní/u ní ukrývají. Napíšu o naší ulici, kde bydlím.
Musím říct, že ač bydlím docela daleko od města, tudíž mám všechno minimálně čtvrt hodiny (pěšky) od domu, mám naši ulici ráda, protože tu máme klid. Neruší mě ani auta, ani tramvaje ani vlak. A teď napíšu, co na ní i přes to, že je docela krátká (v poměru s dalšími městskými ulicemi), máme.
- zubařka - hned při zabočení; ještě jsem ji naštěstí neměla tu čest navštívit, neříkám, že bych měla něco proti zubařům... =)
- veterinární kliniku - s mimi basetem na obrázku
- hotel - jo, ten tu máme taky
- trabant - kterej tady už stojí minimálně rok a půl
- stromookno - je to vlastně lampa, strom a okno, v noci lampa svítí přes strom na okno a strom dělá kolem něho ornamenty, je to ňuchňavý =)
- černej barák - fakt úplně šedočernej barák, vypadá, jakoby shořel a pak ho někdo oprášil
- novej barák - co tady nedávno postavili místo té díry, co tady před tím byla; taky nám tady díky tomu dlouho stál jeřáb a bagry a náklaďáky a taky všudypřítomní pokuřující dělníci v oranžových vestách
- nový hřiště - nebo možná spravený; no a pak ho zadělali plotem, aby nebylo vidět
- obchod - ten jsme tady taky měli, takovej malinkej půltovej, kde měli ňuch kulatej chleba, ale jelikož jsem byla jedinej (poslední) zákazník, tak krachnul
- kontejnery - máme taky a taky je v nich často do půl těla vlezlej ňákej bezďák a něco tam hledá
- sněženky - a když už konečně dojdete k nám, najdete sněženky =)

Žádné komentáře:

Okomentovat