sobota 17. října 2015

Ivuncův kuchyňský koutek 10: Můj splácaný recept

Už dlouho jsem nenapsala nic o vaření. Nějak nebyl čas. Na vaření ale čas byl, a tak se mně tady nahromadilo několik rozepsaných článků, který mě přemlouvají, abych je dopsala.

O prázdninách doma využívali, že jsem se rozhodla naučit vařit. Mamka po mně jednou chtěla míchaný vajíčka a já jsem si vzpomněla na přítelovy nudle s vajíčkem a napadlo mě to nějak nakombinovat. Schválně, co z toho vznikne...

Již tradičně na špeku jsem udělala cibulku, dala vařit těstoviny. Po uvaření jsem je vytahala k cibulce, přidala vajíčka (nejlépe 2 na osobu) a na mírném ohni míchala až vajíčko zdrclo. Na závěr jsem to dochutila kmínem a majoránkou.

Výsledek byl překvapivě velmi chutný. Dostala jsem pochvalu od mamky, která sama je úžasná kuchařka, což je pro mě velká pocta. A chutnalo to všem. Během chvíle nezbylo nic. =)

Na fotce to vypadá docela nevábně, ale věřte, a nejlépe vyzkoušejte, že je to opravdu echt!

PS: později jsem se na twitteru dozvěděla, že ten můj recept není až taková novinka. O to víc ale potěší, že jsem na něho přišla sama. =)

Žádné komentáře:

Okomentovat