pondělí 5. března 2012

Bruslení ve Vratíkově na přehradě

   Na začátku února, kdo bylo ještě všude hafo sněhu a všechny potoky, rybníky a přehrady zamrzlé, jsem jela za kamarádkou Verčou do Vratíkova u Boskovic bruslit na přehradu. Teda spíš učit se bruslit, protože to moc neumím.
   Přehrada je tam opravdu veliká a příroda kolem tak krásná, že jsem nedokázala vypnout foťák a už vůbec ne ho pustit z ruky! Projely jsme si s Verčou úplně celou přehradu. Uprostřed ní se mě Verča zeptala, jestli se nebojím, ale já jsem řekla, že ne. Ono bylo totiž pod námi 40 metrů vody!
   Po cestě jsme potkaly srnku, která ale v zápětí zdrhla, fotily jsme se u skal a nakonec jsme se s kamarády váleli po ledě. Bylo to super, příští rok zas! =)

Krásná příroda

Verča

Rampouchy

Žádné komentáře:

Okomentovat