úterý 27. března 2012

Záchrana fotek z foťáku 22.3.2012

   Dneska jsem chtěla stáhnout z foťáku asi 60 fotek a zjistila jsem, že všechny zmizely aniž bych je vytahovala nebo s nimi něco dělala. Na to mně poradil tn-foto, abych si stáhla program Recuva. Ten dokáže najít fotky i z dávno zformátované karty ve foťáku.
   Zkusila jsem normální kontrolu a ta mně našla jenom posledních 10 fotek. Tak jsem vyzkoušela hloubkovou kontrolu a asi za půl hodiny mně vyskočilo 736 fotek! Byly tam všechny ty, co se mně ztratily + další, co mám už dávno na netu, kdy jsem po každém stáhnutí kartu naformátovala. Nechápu, jak ten program funguje, ale mně moc pomohl, můžu ho vřele doporučit.



5 komentářů:

  1. Jen malá radička - když hledáš z jiných médií, než z karty fotoaparátu (HDD, FlashDisk…), je lepší zadat hledání konkrétního druhu souboru, který člověk hledá, jinak ti to vyplivne mraky souborů dalších, které nepotřebuješ a hledání trvá tím déle.
    (Umím si představit Tvoji radost z nalezení ztracených foteček. Je Ti přáno…)

    OdpovědětVymazat
  2. To je jasný, takhle jsem to dělala. Díky. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla jen reakce na uvedený printscreen, kde máš nastaveno "Other", aby to bylo jasné pro víc čtenářů. Jinak blog píšeš velice hezky, rád sem chodím.

      Vymazat
  3. gratuluju. tož vidíme, jak "doopravdy" se soubory smažou, když je dáme smazat. člověk aby nevěřil ani těm počítačům už...

    ale je dobře, žes je našla, když bylo třeba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro uživatele to není praktické, protože třeba hloubkový formát je proces na několik hodin.

      Vymazat