úterý 11. března 2014

1/52

Vítám vás u mého dalšího projektu. Sice jsem už před dvěma dny jeden po roce úspěšně dotáhla do konce, ale stejně je nejhorší začínat. I když jsem zase měla hrozně moc velkou představu o tom, co všechno jsem na uvítanou napíšu, samozřejmě zase nic nevím. Je to o to horší, když vím, že mě tíží čas a taky nevím, jak se tady dá falšovat, budu se muset asi někoho zeptat, třeba Jesisem? :D

Tento nový projekt, nebude 365, jako ten první, ale bude to projekt52, což znamená, že ho budu psát jednou za týden ve stejný den. Vybrala jsem si pro to úterý. Bude to tentokrát tematický projekt.
Jeho tématem bude můj přestup na vysokou školu. Budu psát o tom, jak si jako holka z dědiny zvykám žít ve městě, jak si zvykám na vysokoškolský život, na co si zvyknout nemůžu, co mně dělá problém, co mě zaujalo, zajímá a baví na nové části mého života.
Zimní semestr už mám celkem úspěšně za sebou, proto už jsem leccos pochytila, a tak mám o čem psát. Teď už zbývá jen závazek, vydržet na škole minimálně ještě rok, abych mohla projekt i dokončit. :D

Tak už se k tomu možná dostanu. Jedna z prvních věcí, na kterou jsem si musela zvyknout, jsou klíče. Normálně je totiž nepoužívám, nikdy jsem je nepotřebovala a neumím je nosit a používat a tak. Párkrát jsem bez nich dokonce přijela do Olomouce. Naštěstí mám hodný domácí. :)
Při focení, jsem si uvědomila, kdo bude tentokrát můj projektovej maskot. Tvítující růžovej tuxík, kterej mně občas připomene, že klíče mám pořád v kapse a to klidně i uprostřed hodiny. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat