úterý 25. března 2014

3/52

Teprve třetí článek a já už to takhle zanedbávám!
Ano, nesihla jsem to, ano, jsou 3 hodiy ráno a vstávám na 8 a ano, došla jsem z hospody a už zase zpívají ptáci. Měli jsme se sborem koncert, a po něm posezení se Stephenem Hatfieldem, kanadským skladatelem a autorem Missy Brevis, kterou jsme na koncertě zpívali s vokálním souborem Gentleman singers. Nejlepší byl náš dárek Hatfieldovi, co obsahoval skoro všechny typicky český výrobky a autogramiáda, kdy se nám s věnováním podepisoval do not. Takže další člověk, co ulítává na mých očích. :)

Ale zpátky k dnešnímu tématu, kterým jsou mlynářský schodky. Ty totiž u nás doma v Olomouci vedou do mé trucovny/kutlochu. Vtipný ale je, že tyto schodky nejsou jako normální schodky, ale mají ty stupátka na střídačku (viz fotka). A taky to, že jsou pro praváky, protože první schodek je pro pravou nohu, s čímž má dost problém například přítel, protože je levák. Párkrát z nich málem letěl dolů. Mně taky chvíli trvalo než jsem si na ně zvykla, ale teď už je to v pohodě. :)


Žádné komentáře:

Okomentovat