úterý 1. dubna 2014

4/52

Dneska to píšu relativně brzo, protože se mně jednak chce (i spat) a taky do tak trochu dlužím za minule, kdy jsem článek psala ve 3 hodiny po příchodu z 2 hospod (absolutně střízlivá samozřejmě, lidi mně nevěří, že chodím do hospod na kofolu, džus, hermelín a utopence - když mají - ale je to tak :)).

Jelikož v Olomouci nebydlím na kolejích, mám to do školy kapku dál než ti, co na kolejích bydlí. Gůgl mapy mi tvrdí, že to mám do školy asi 1,8 Km a měla bych to jít 23 minut. Jenže oni to asi měří na důchodcích, protože já když si pohnu, tak to mám zmáklý za 15 minut. Jenže to není jen tak nějaká cesta. Sice kolem mě jezdí busy a šaliny a mám blízko u domu jejich zastávky (dokonce i vlakovou), ale kdybych chtěla do školy jezdit, objedu celý centrum a do školy se stejně nedostanu, jenom se o kousek přibížím. Proto jsem od té doby, co tady chodím do školy nejela ani jednou žádnou MHD. Jednoduše je to pro mě zbytečný a beztak bych dojela někam jinam než jsem původně chtěla a to já se raději orientuju při chúzi, protože na to mám aspoň víc času (teda pokud zrovna neletím do školy na poslední chvíli).

Na druhou stranu, kdybych na kolejích bydlela nebo by mně nevadilo objíždět celý město, vyhýbala bych se tomu nespočítatelnýmu množství schodů (ne, opravdu jsem je zatím nedokázala spočítat, pokaždý vyšlo jiný číslo :D), který chodím nahoru na hradby a dolů z hradeb několikrát denně i přes to, že mně na ortopedii řekli, že nemám zatěžovat koleno. :P

Taky jsem si řekla, že sem občas budu dávat i víc fotek než jenom jednu, protože budu někdy zase psát o takovým tématu, který se vyfotit nedá, tak vám to můžu takhle vynahradit. :)

Tak to jsou ty schody...

 ...to není všechno, tady to pokračuje. :)

 Poslední dobou ale chodím do školy po těchto schodech, protože je jich tam skoro 3x míň


Žádné komentáře:

Okomentovat