úterý 18. března 2014

2/52

Opět vás po týdnu vítám moji milí pravidelní čtenáři. I pro mě je to dost dlouhý a namáhavý proces zvykání si na nemusení každej den fotit a psát. I když svoje kouzlo to opravdu mělo (a pořád má). Avšak život je změna a jednou mou velkou životní změnou vás provází i tento projekt.

Tou změnou je především město. Je to něco, co pro mě bylo dřív spíš vzácností teď se stalo součástí mého života a hlavně mým druhým domovem.
Lidi, co bydlí celý život ve městě, si to asi ani neuvědomují, nedokážou si to představit, ale my jsme vyrostli v lese, na loukách a v terénu. Jsme rozmazlení měkkými hliněnými cestičkami, možností chodit, běhat po louce bosky a najednou se dostanu do města, kde je všude asfalt, dlažba a nejen to. Celý centrum Olomouce je totiž dlážděný kočičíma hlavama (v překladu dlažební kostky). Obdivuju ty lidi, kterým stálo za to se s tím dělat, obdivuju lidi, kteří po tom chodí celej život a tudíž už jim to ani nepřijde, ale nejvíc obdivuju ty slečny, co se po nich odváží chodit na jehlových podpatcích a to i přes to, že jsou mezi nimi 2-3centimetrový fuky, aniž by si rozbily hubu. Hlavně u naší katedry, kde jsou středový kostky probořený o 20 cm níž než ty u chodníku. Je to skoro taková překážková off road dráha. Ale co už. :)

Když jsem tady ještě nechodila do školy, jednou jsem sem přijela v botaskách a několik hodin chodila po městě. Nemohla jsem pak asi 3 dny chodit, jak mě z toho bolely nohy. Ty botasky jsou sice fakt blbý, protože mají úplně rovnou podrážku, ale bojím se, co budu dělat, až budu nucena sundat pohorky. Každopádně tyhle botasky si sem už nikdy nepřivezu. :)


4 komentáře:

  1. Ahoj Ivi, jsem moc ráda, že se mi po dlouhé době ukázal na dashboard tvůj příspěvek na blogu :-) Škola je už daleko za námi a taky si už nepíšem a každá z nás si žije ten svůj život, ale říkám si super projekt :-)) aspoň budu o tobě něco vědět a jak se ti vede na Vš :-) jinak mnoho štěstí zvykání si na město ;-) Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuju Ti za milej koment, potěšilas mně. Tohle není můj první projekt. To co jsem prožila za poslední rok můžeš najít v mým projektu365, na kterej nepřímo navazuje tenhle projekt52: http://zena-za-fotoaparatem.webnode.cz/blog/
      Projekt365 jsem začala psát loni v březnu, když jsme si v počítačích zakládali web. Psala jsem ho celej rok, každej den, proto na tento blog nebyl čas. Teď jsem ho ale konečně oživila. Určitě tam mrkni, ten rok práce stojí za to. ;)
      Pro mě škola daleko není, teda momentálně 20 minut. :) Jinak škoda, že nemáš třeba twitter, tam bys mě našla pořád (viz "Kde mě ještě najdete" =>). :P
      Díky, pokusím se to přežít. Taky Ti přeju, ať se máš pěkně a třeba se zas někdy potkáme. ;)

      Vymazat
  2. já vím :-) 365 jsem hledala, tak určitě počtu, děkuju za odkaz. Moc už se těším na tvé články z Vš, taky jsem přemýšlela o škole, ale momentálně mi vyšla jedna práce, o kterou jsem stála dost, tak se jednoduše uvidí :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda, žes tu 365 nenašla už dřív, když byla ještě aktuální, ale co už. Zpětně je to taky zajímavý. To je bezva, žes našla práci, teď už se ti do školy chtít nebude, vsaď se. ;)

    OdpovědětVymazat