úterý 20. ledna 2015

46/52

Poslední dobou mně přijde, že ty týdny utíkají mnohem rychleji. Vždycky něco napíšu a než stačím vymyslet něco dalšího, je zas další úterý (a do toho ještě ne moc vycházející zkouškový). Taky mi nějak dochází témata. Sice pár věcí v seznamu ještě mám, ale průběžně ho upravuju a promazávám a vyhazuju věci, o kterých si myslím, že nemá cenu psát. Většinou jsou to věci, co jsem si vymyslela na začátku projektu a teď už ani nevím, co jsem o nich chtěla napsat.
No a tento týden je taky zajímavej, protože ani teď během psaní tohoto článku nevím, o čem chci psát. Tak zkusím něco psát a třeba mě to v průběhu napadne.
Taky mně došlo, že se mně nějak v průběhu z projektu vytratila moje maskotka tuxinka, co ji nosím na klíčích, a co mi občas ve škole pípá v kapse, když jí nechtěně zmáčknu čudlík. =) Musím ji sem zas někdy vyfotit, aby neztratila svůj význam v tomto projektu.
Mělo by to být něco, co mě zaujalo, co se mně z nějakého důvodu líbí nebo nelíbí. Ale spíš líbí, o takových věcech se píše líp. No tak už možná vím. I přes to, že nemám ráda obchody ani nakupování, je to obchod a je to papírnictví, který mám kousek od školy. Obchody sice ráda nemám, ale to je kvůli tomu, že jsou v nich lidi. A když je jich tam moc, tak se tam bojím. Vlastně i v obchodě, kde není nikdo, se bojím, protože tam su sama a většinou mě okukují zvědavé prodavačky a to mě hrozně znervózňuje. Papírnictví mě ale vždycky fascinovaly a i když jsem si tam třeba nic nekupovala, chodila jsem se do nich aspoň koukat. V tomto papírnictví jsem byla poprvé před Vánoci, když jsem potřebovala dárkový kabelky. Ty, co jsem tam objevila byly tak nádherný, že mně málem vypadly oči. Musela jsem je hned koupit. Od té doby tam chodím. Byla jsem tam i včera a koupila jsem si tam novej blok na docentovy džouky. =D
A ještě bonus, dneska jsem to stihla včas a ani nemusela falšovat datum! =D

1 komentář: