úterý 27. ledna 2015

47/52

Tentokrát to moc dlouhý nebude, protože kapku nestíhám a čas letí tak, že to nestíhám sledovat. Dneska napíšu o něčem, kde jsem byla dneska 2x a konečně to patří i ke škole a chodí se tam šrotit studenti a je tam moc věcí, ze kterých ze to dá dělat a je to univerzitní knihovna, které se říká Zbrojnice. Já osobně moc nechápu, jak se tam můžou lidi učit, protože je jich tam o zkouškovým hafo a mě to hrozně rozptyluje a děsí. Furt tam někdo chodí a smrká a kašle a ani hudba do uší puštěná na plný pecky, to mnohdy nepřerazí. Musím se přiznat, že opravdu nejsu tak zapálená studentka, protože až dneska, po skoro 3 semestrech, jsem poprvé slyšela vyháněcí znělku. =) Ale jinak mám Zbrojku mimo zkouškový ráda, mají tam i ňuchňavý sedací pytle, na kterých se dá perfektně rozvalit. =)

Žádné komentáře:

Okomentovat