čtvrtek 23. dubna 2015

Ivuncův kuchyňský koutek 5: pytlíkové obědy

Musím přiznat, že od té doby, co nepíšu projekty, už mě nenutí nic k tomu, abych psala na blog. Sice je to po dvou letech, kdy jsem psala každej den nebo aspoň jednou za týden, konečně oddych, ale na druhou stranu se tady díky tomu téměř nic neděje. Navíc už se mi tu tvoří fronta konceptů čekajících na dopsání a jsou to právě články o jídle, které už, milí čtenáři, jistě postrádáte. =)

Někdy v lednu, asi tak dlouho mám rozepsanej tento článek, jsem objevila kouzlo pytlíkových obědů/večeří, či co to je. Napřed jsem se toho bála, ale pak jsem to zkusila a zjistila, že je to dobrý. A navíc, téměř se to nedá zničit. Pomalu mně díky nim stoupalo sebevědomí, ovšem zrada na sebe nenechala dlouho čekat... https://twitter.com/Ivunec/status/561236134425296897
Ano přesně tak! Na pytlíku nabádají nakonec přidat kousek másla a já jsem si zrovna dovezla čerstvě nabroušenej nůž. Nějak jsem si předtím až příliš zvykla na to, že je tupej a tak ho od másla normálně setřu prstama. No a když jsem se řízla, vzala jsem to druhou rukou papírem. Prošel samozřejmě vším.

A tak jsem 3 dny chodila se zalepenýma prstama a nadávala si, že nemůžu pořádně nic dělat ani jednou rukou. Na druhou stranu jsem si ale pak už dávala setsakramensky bacha na ten nůž. Dokonce jsem na něho lihovkou napsala varovný nápis: "Bacha! Je ostrej jak sviňa!" =)

Žádné komentáře:

Okomentovat