čtvrtek 20. září 2012

Medový jarmark 15.9.2012

   V sobotu byl ve Sloupě 4. Medový jarmark. Byli jsme tam pozvaní, abychom tam taky vystupovali. Po příjezdu jsme složili stojánky, poskládali mikrofony a začali zkoušet.

Asi po půl hodině nás z pódia vyhodila dechovka Boskovická kapela, mezi jejímiž vystoupeními jsme měli vystupovat i my. Když hráli oni, sedělo u stolů asi 5 lidí. Po jejich půlhodince hraní jsme nastoupili my. Jenom pan uvádějící do mikrofonu oznámil vystoupení Šošůvské scholy, už se ke stolům hrnula kupa lidí a ti, co se nevešli, obestoupili celej stan, pod kterým bylo pódium se stoly a lavičkami.

Hráli jsme asi 10 písniček a pěkně to tam po té nudné dechovce roztočili a užili si tu půlhodinu slávy. I fanoušci nezklamali, podařilo se nám je i roztleskat a rozezpívat. =)


Když po nás zase přišla dechovka, polovina lidí odešla. Přišla nám dokonce na harmoniku zahrát moje kamarádka Dája, která už 3. rok chodí do Brna na konzervatoř. Taky nám zazpíval pěvecký sbor Krápníček ze ZŠ Sloup a bylo i vystoupení na flétny.








Konec mého odpoledního pobytu završilo skvělé bubenické trio, ke kterém zazářila Marcela Čachotská a předvedla své schopnosti po 4 letech učení se na bicí. Vážně mě nadchli! =)





Večer před devátou jsem si tam na kole zajela ještě jednou, protože měl být ohňostroj. Objevila jsem tam (opět jako loni) Syntráckýho Olina s kapelou Kaťáci, kteří zrovna hráli poslední písničku. Díky nadšení, že je zase po roce vidím, a poskakování do jejich hudby, jsem úplně zapomněla vytáhnout stativ a připravit se na ohňostroj. Takže jsem to pak ani nestihla a navíc jsem ho držela v rukách poprvé, tak jsem ani nevěděla, jak ho mám rozdělat. Nakonec jsme to nafotili z ruky, takže se jich opravdu povedlo jenom pár, což mě dost naštvalo, ale co už... Tak snad zase za rok. =)




PS: videa jsou tady. =)

1 komentář:

  1. Asi tady na západě řešíme čistotu folklóru více, ale folklór byl vždy "populární hudba", tak proč to tak nehrát :).

    OdpovědětVymazat