neděle 16. září 2012

S Drahanem ve Velké Bíteši 8.9.2012

   Minulou sobotu jsem byla na 2. akci s Drahanem. Tentokrát jsme si zajeli do Velké Bíteše na folklórní slavnosti. Odjezd byl ve 12 od Dělňáku v Blansku, kde jsem taky zjistila, že jsem doma nechala foťák.
To mě mrzelo o to víc, když jsme tam dorazili (což jsem taky po příjezdu patřičně okomentovala).

   Za to tam za mnou ale přijela babička, se kterou jsme se asi půl hodiny naháněly u kolotočů, strejda a teta a podporovali mě při zpívání. Strejda chtěl i pískat, ale já jsem mu to zakázala! =D

Vystupovali jsme o půl 5. Tréma nebyla, prostě jsme tam naběhli, odzpívali, odtancovali a hotovo! =)

Ale příště si ten foťák vážně vzít musím, protože další akce, na kterou s Drahanem pojedu, bude na Slovensku. A to bych asi nepřežila, kdybych neměla foťák.

Ale s tou sklerózou bych už vážně měla něco dělat! =D

Žádné komentáře:

Okomentovat