neděle 2. září 2012

S Drahanem v Hlinsku 26.8.2012

   Nedávno si mě naverboval blanenský folklórní soubor Drahan, abych s nimi zpívala. Odešla jim totiž zpěvačka s vyšším hlasem a nikoho jinýho neměli. A jelikož jsem na absolváku prej zaujala paní ředitelku ZUŠ Blansko, která mimo jiné vede i Drahan, tak věděla kam sáhnout pro novou podporu. =) Což je i pro mě výzva kromě toho, že je to další závazek a další věc, která mně o dost zkrátí i ten zbytek volnýho času, co ještě mezi dalšími akcemi mám. Ale zato Drahan jezdí i do zahraničí, což je hodně velká výzva k tomu, že se konečně dostanu za hranice ČR.
   Moje první akce s Drahanem byla před týdnem v Hlinsku v Čechách na již 17. ročníku Adámkových folklórních slavností.


Zúčastnilo se celkem 6 souborů. Vysočan Hlinsko (dětský i dospělý soubor), Jizera Liberec, Podjavoříčan Telč, Vonica Zlín, Drahan Blansko a Čercheňa Brno.

Zpívala jsem tam ve druhé písničce 1. sloku sólo a v poslední jsme 2 sloky zpívaly s (další novou členkou) Lidkou. Na to, že to bylo moje první vystoupení s tímto souborem, mě na pódiu ani nepřepadla tréma. A to je dobrý znamení, snad už se to začalo konečně lámat! =)


Akce to byla pěkná, jenom škoda, že neobjednali trochu lepší počasí. Těm, co tancovali, to ani nevadilo, ale nám zpívajícím a nebo na něco hrajícím ta zima a vítr (kór v těch krojích) moc dobře nedělaly.

Žádné komentáře:

Okomentovat