úterý 25. září 2012

Focení se na absloventský tablo 18.9.2012

 V úterý se celá naše třída i s učitelkou ulila ze školy a jeli jsme se fotit na tablo na Brněnské letiště v Tuřanech. Rozhodly jsme se totiž že se nafotíme ve vojenským u a ve cvičné stíhačce Delfín se samopalem v ruce.
   Přijely jsme tam kolem 10 a původně jsme plánovaly, že to tam skončíme v 1 a půjdeme ještě na Špilas v šatech.



 
   Ale neplánovaně přijel zájezd 5 Číňanů, každej si zaplatil 20 000 Kč za soukromej let právě v té cvičné stíhačce, u které jsme se měli fotit. Nezbývalo nám teda nic jinýho než se prostřídat. A jelikož nás s učitelkou bylo 20, šlo to pomalu.



   Vždycky jsme stihly nafotit tak 5 holek a pak nám na 20 min se stíhačkou odletěli. Viděly jsme sice 3 starty té stíhačky, ale tím se to taky o 2 hodiny zpozdilo, takže jsme teprve ve 3 vyjížděly busem z letiště.




   Ale mně to nevadilo, byla jsem poprvé na letišti a zrovna jsem tam strávila 5 hodin, viděla vzlítat a přistávat letadla fotila o 106...
   Pak jsme dojely zas na nádraží, jelikož už bylo půl 4, tak jsme nakonec na Špilas nešly a v šatech nafotily se na Petrově.


   Nahodila jsem na sebe korzet, růžovou třípatrovou sukni, která se mně při každým zafoukání zvedla (ještěže má 3 patra =D), pruhovaný poručky a boty na devíticentimetrovým podpatku, ve kterých neumím chodit, předběhla ve focení holky a pak pila pali na dvouhodinovou návštěvu ségry s doručením její vysněné třípatrové kostkované sukně. ;)

   Tohle focení byl nejlepší výlet za všechny 4 roky na střední a letos bysme už stejně ani na žádnej jinej výlet nejely.
Díky Lenko! =)


5 komentářů:

  1. mají to pěkný, jsem zvědavá na výsledek!

    OdpovědětVymazat
  2. Už je nějaký výsledek? Fotografie mě zaujaly a jsem taky zvědavá! Moje kamarádka, fotografka z Ostravy, mi slíbila taky nějaké fotky, tak uvažuju, jestli jak bych vypadala v maskáčích :) to by byl úlet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě výsledky nejsou, to závisí na fotografce, co to upravuje, taky jsem zvědavá, jak to bude vypadat.

      Vymazat