úterý 20. května 2014

11/52

Tento týden začal zajímavě protože jsem přijela do Olomouce vlastně jenom kvůli tomu, kdyby si to náhodou učitel harmonie rozmyslel a vypsal termíny na druhej pokus už na tento týden. To se nakonec nestalo, tak jsem aspoň odevzdala věci do angličtiny, co mně chyběly, abych dostala zápočet. Dneska když jsem se konečně vyhrabala z pelechu a najedla, jsem nějak spontánně klikla na zkoušky a zjistila (bylo to asi v 10:35), že máme zapsaný termíny na zkoušku ze sluchové analýzy a první je dnes v 11:30. Hurá! Tak jsem se přihlásila a šla. Analýzu písničky jsem teda moc dobře neměla, ale když jsme pak chodili po jednom, tak jsem poznala skoro všechno, co zahrál. Nakonec řekl: "Tak dáme za B." A s tímhle se budu chlubit, protože je to moje zatím nejlepší známka za oba semestry! :)

K tomuto týdnu a vlastně i k dnešnímu dni se úplně hodí psát o hromadě nových lidí, který jsem díky studiu na VŠ poznala, a o který bych přišla, kdybych na vejšku nešla. Nemyslím teď jenom třídu ale i sbor. Prostě banda nových lidí, nových tváří, nových kamarádů. Dokonce jsem si nedávno uvědomila, že trávím víc času s kamarády ze sboru než se spolužáky. Nevím, čím to je, ale se spolužáky jsem byla v hospodě jenom jednou a se sborem...to už vlastně ani nevím kolikrát.
Včera jsem byla dokonce pozvána na dnešní piknik, kde bylo mimo jiné i pár lidí ze sboru (zbytek jsem neznala). Byli jsme tam od 4 odpoledne a zapíchli jsme to až v 10. Nevěřila bych, že to tam vydržím tak dlouho, protože pak už byla dost zima.
Prostě já ráda poznávám nový lidi a úplně nejlepší je, když mají stejný zájmy jako já. Na tom sboru je oproti třídě vidět, že to ty lidi opravdu baví, že je to naplňuje a hudba jim koluje v žilách. Já hudbou žiju a nikdy ji neopustím, protože, jak už jsme se mohli mnohokrát přesvědčit, hudba je lék.

Něco fotek z dnešního pikniku







Žádné komentáře:

Okomentovat