úterý 17. června 2014

15/52

Tentokrát to nebudu moc natahovat, protože se musím učit na zítra na poslední zápočťák před komplexkou. A jak to tak píšu, zjišťuju, že u psaní této 52 se opravdu nedá poslouchat Schubertova 8. symfonie, hrozně rozptyluje. :)

Když jsem před 3 lety (nemůžu uvěřit tomu, že už je to tak dlouho) sjížděla na Pálavách Moravu, opravdu mě nenapadlo, že někdy v její blízkosti budu pobývat. Mám na tuto řeku krásné vzpomínky, když jsme se na ní s kamarádkou učily ovládat loď. Povodí Moravy je krásné a z lodi na řece ještě krásnější. Z lodi totiž vypadá řeka úplně jinak než ze břehu, jste její součásti, houpete se na jejích vlnách, můžete se dotýkat hladiny v jejím středu, i když je hluboká, můžete si přivonět. Vůně řeky je nezapomenutelná a nádherná a kdo po ní někdy plul v lodi, ji zná. Na těchto fotkách je sice jenom Mlýnský potok, podél něhož chodím každý den do školy, ale z Moravy vytéká, dlouhou cestu spolu utíkají bok po boku, někdy se protínají a nakonec se do ní potok zase vlévá. Já ho mám ale ráda, protože má krásné břehy, potkávám na něm občas kajakáře (dneska jsem dokonce viděla, jak nafukovali rafty), chodím si k němu odpočinout, protože svým proudem uklidňuje a hlavně čichout a vyvolat tak krásné vzpomínky, které se už nikdy nebudou opakovat.

Z letošní zimy


S tuxinkou :)


Žádné komentáře:

Okomentovat