úterý 24. června 2014

16/52

Poprvé píšu 52 doma a ne v Olomouci, je to takový zvláštní a nezvyklý. Teď to tak bude celý prázdniny.

 Dneska to zkrátím, protože su fakt hodně unavená a nerada bych u toho usnula. Šaliny, v Olomouci jim říkají tramvaje...vlastně prý všude kromě Brna jim říkají tramvaje. Ale ono je to jedno, šalina jak tramvaj, stejně jsou to šaliny a hotovo. Tramvaj je divný slovo a já svoje brněnský předky nezapřu, i když je ze mě teď ten hrdý olomoučák. :)
Navíc mě to baví říkat v Olomouci šalina, lidi jsou z toho pak tak trochu vykolejený. :D
Jezdí tu jenom asi 2 druhy (starý a nový) a jenom asi 8 čísel (nevím přesně, nejezdím tím). S těma novýma jsou pořád jenom problémy, protože napřed se zjistilo, že nemají letní čas a pak to, že občas když se zavřou dveře a šalina se rozjede, pozhasínají krabičky na cvakání lístků. To se nám taky loni stalo, já jsem si cvakla hned při nastoupení a přítel si musel cvaknout až o zastávku dál, protože se opět rozsvítíly až se zastavením a otevřením dveří. To je pak příhodná situace pro revizory, kterých je v olomouckých šalinách/tramvajích jak much. Během roku jsem jela asi 6x a z toho 4x tam byl revizor.
A taky jsou šaliny jedna z mála věcí, co mně v Olomouci připomínají Brno.



Žádné komentáře:

Okomentovat