úterý 3. června 2014

13/52

Dnešní můj zápočťák z dějin má rozhodnout, jestli půjdu ke komplexní zkoušce teď nebo až v září, ale výsledky ještě nemám. Jenom vím, že ústní část jsem dala. Zato spolubydlící už má ve státnicování jasno. Bohužel jde na druhý pokus v září. Kromě toho a toho, že jsem dneska asi 3x zmokla, se toho ani moc nestalo.

Další téma z mého olomouckého soudku je moc aut. U nás na dědině totiž normálně projede tak jedno auto za půl hodiny, pokud to není zrovna traktůrek s vlečkou jedoucí 15km/h, za kterým se táhnou 2 další auta, který ho v zatáčce nemůžou předjet. Taky právě proto, že u nás jezdí tak málo aut a ve vedlejší dědině ani neumí řidiči stavět před přechodem, si tam raději počkám já, protože se mně to vyplatí. Až teprve na střední jsem se ve městě učila, co je to provoz a že mně auto zastaví u přechodu. U nás se mně totiž jenom jednou jedinkrát stalo, že mně zastavily 2 auta zaráz z obou stran. Asi nějaká divná konstalace hvězd, že se tam potkali a zrovna 2 slušní lidi. Tady v Olomouci je provoz ještě větší a do toho, aby toho nebylo málo, jsou tu ještě šaliny. Naštěstí je tady ale i dost přechodů i světelných, na kterých lidi pravidelně staví. Teda pokud nejede nějakej vůl, co strašně spěchá. Jinak mě po cestě do školy může zajet auto, autobus, šalina, vlak, taxík, policajti, cyklista a náklaďák (jeřáb už nám z naší ulice naštěstí odjel). :D
Chtěla jsem vyfotit moc aut, ale pak jsem si řekla, že jste asi už viděli někdy někde moc aut a navíc jsem šla dom ze sboru až po té, co vypli semafory, takže už moc aut k vidění nebylo. :)

1 komentář:

  1. zaráZ! ;)
    jako brnohrab bych dodala, že v olomócu vůbec není moc aut! večer je tam dokonce skoro klid a člověk se může motat klidně i ve vozovce, to by se nám v Brně nestalo :D

    OdpovědětVymazat