úterý 8. července 2014

18/52

Poprvé píšu článek na 52 na mobilu a mimo svůj domov (i mimo ten olomoucký). Jsme totiž se @Zatnaktel již tradičně na meruňkobé brigádě u @Dejv92 a @ruzovaveverka. Meruněk je málo a samozřejmě neprší. Ale hlavně, že je veselo. :)
K dalšímu olomouckému tématu přidám nezdravení lidí na ulici. Na vesnici se děti učí být zdvořilé ke starším lidem tak, že je zdraví. Je jim to vtloukáno do hlavy a když náhodou nepozdraví, je u jejich rodičů...nebo hůř...jsou jeho rodiče okamžitě pomluveni, že neumí vychovávat děti ke slušnosti a úctě starších. A pak se takové vesnické dítě dostane do většího města a najednou je mu vysvětlováno, že se ve městě lidi nezdraví. Chvíli jsem to jako malá nechápala, ale ve městě jsem se tak často neocitávala, takže jsem to nemusela řešit. Postupem času jsem to přijala a teď, když občas bývám ve městě delší dobu než na dědině, jsem si na to i celkem zvykla. Dokonce mám občas problém uvědomit si, když jsem doma, že můžu zdravit. Většinou si to ale uvědomím a pak si to zdravení i užívám. :)

2 komentáře: