pondělí 16. listopadu 2015

Ivuncův kuchyňský koutek Level2 15: Halušky

Tuhle pokusnou příhodu sdílet musím, protože je velmi komická. Teda v té chvíli nám to komický moc nepřišlo, ale teď už po časovým odstupu docela jo. =)

To jsme tak šli onehdá hladoví ze školy, nebo to bylo vlastně z čajovny, a Jóža vytáhl krabici s nápisem halušky s tím, že si je musíme hned udělat. Tak jsme po cestě ještě skočili do obchodu pro bryndzu a anglickou slaninu (nebo to byl možná uzený bok).

Doma jsme smíchali směs na halušky podle návodu, do hrnce jsme nalili vodu, a pak jsme marně přemýšleli, přes co budeme ty halušky pasírovat. Mají z toho totiž vzniknout takový malý žížaly. Síto na halušky totiž nemám. Když už jsme fakt nevěděli, jak dál, našel Jóža struhadlo. Nakydnul těsto dovnitř a snažil se ho přinutit prokapávat těmi největšími otvory, čemuž dopomáhal lžičkou. Já jsem na to napřed koukala s tím, že je to snad nereálný a určitě dřív umřeme hlady než to doděláme. No prostě viděla jsem všechny katastrofický scénáře. Ale lepší nápad jsem neměla, tak jsem radši nic neříkala a raději to zkusila taky, aby Jožkovi neodumřela ruka. Po té, co jsme se v této záživné činnosti oba 2x prostřídali, jsme opravdu všechno těsto dopravili do hrnce a mezi tím jsme už mohli ty první vytahovat.
Na pánvičce jsme na oleji udělali cibulku a přihodili slaninu. Posypali jsme tím na talířích halušky a přidali bryndzu.

Do poslední chvíle jsem tomu nevěřila, ale bylo to fakt dobrý!


Žádné komentáře:

Okomentovat