čtvrtek 12. listopadu 2015

Ivuncův kuchyňský koutek Level2 13: Ivunec dostal do výbavy

Jako správný kuchař profík, bych měla mít svou výbavu, kterou se budu pyšnit před návštěvou i před společníky v kuchyni. Jelikož se nám odstěhovala jedna spolubydlící, dost věcí, který jsme tak nějak sdílely si odvezla, tak jsem musela zakročit.

První byl topinkovač, o jehož seznamování se s ním jsem psala v 6. díle tohoto seriálu. Je to parádní pomocník ve chvíli, kdy zatím, co vy tvrdnete ve škole, pečivo, které jste si čerstvé včera koupili, vesele tvrdne ve skříni. Když starší rohlíky, tak raději opečený. Naštěstí byla zrovna akce na topinkovače, tak jsem si mohla koupit vlastní.

Další byly nože. Pořád jsem doma frfňala, že máme v Olomouci tupý nože, který nejdou nabrousit a jedinej můj ostrej jsem si už 5x bodla do ruky. Pak jsem jednou dojela dom a mamka mně vrazila do ruk sadu nožů, ke kterým bylo i prkýnko a škrabka na brambory, kterou jsme taky akutně potřebovali. Nakonec jsem si ještě vzala jedno ultratěžký prkýnko, co se při krájení cibule ani nehne a mohla jsem jet zpátky.

Nože používám furt a su s něma spokojená. Cibule se s nimi krájí perfektně. A zatím jsem si žádnej z nich nezapíchla do ruky. =)

Žádné komentáře:

Okomentovat