úterý 16. září 2014

28/52

Mám opravdu ráda přírodu, protože jsem v ní vyrostla. Proto mě taky přitahují parky, protože nejen že jsou to krásné historické památky, ale je to i kousek přírody ve městě.
O parku pod hradbama jsem se tady už několikrát zmiňovala, protože mě fascinuje. Je v něm hromada různých stromů a keřů a některý druhy ani neznám. O to víc mě láká si je prohlížet, osahávat, utrhnout si jejich květ nebo aspoň list.
Na jaře jsem si takhle minimálně 2x za týden nosila domů okvětované větvičky sakur, lip, bezu, dalších keřů, jejichž názvy neznám a dokonce obrovské a úžasně voňavé květy kaštanů i s listy. Samozřejmě jsem domů nosila i kvítí, co jsem po cestě natrhala. Růžičky, zvonečky, pomněnky a další fotogenickej plevel.
Když jsem byla v parku naposledy při noční procházce, zaujaly mě podivný zvuky, co ze v jinak úplně tichým parku ozývaly. Při bližším pátrání jsem zjistila, že to padají kaštany. No a než jsem obešla 2 stromy, měla jsem jich nasbíraných asi půl kila v kapse. :D Doma jsem z nich pak v noci spolubydlícím vyrobila žirafu a panáčka, co si ji osedlal. Ano, některý děti nikdy nevyrostou...



Žádné komentáře:

Okomentovat