úterý 23. září 2014

29/52

Na dnešek jsem měla už delší dobu připravený jedno téma, ale včera jsem ho v seznamu změnila, protože jsem si řekla, že už jsem tady o něčem podobným psala a nechcu se pořád opakovat. Po dnešním krásně stráveném večeru s kamarády jsem ho změnila znova, protože dneska to musí být jednoznačně olomoucká Dobrá čajovna.

Po skvělé zkušenosti z brněnské Dobré čajovny, jsem ji chtěla odzkoušet i tady v Olomouci a zjistit, jak to tam vypadá a jestli mají taky tak příjemnou obsluhu. V neděli jsem tam byla poprvé a musím říct, že se mně tam líbilo moc. Parádní atmosféra na odreagování, stejná nabídka čajů jako v Brně, obsluha milá a když jste tam navíc se svými kamarády, je to ještě lepší.

Nejvíc mě tam zaujal stoleček u vchodových dveří, kde mají pod sklem vyskládaný všechny možný druhy peněz. Většinou už neplatících. Desetníky, padoše, československý mince, papírovou padesátikorunu a dokonce i papírovou dvacku, kterou jsem právě tady viděla naživo poprvé v životě. Tak jsme na to tak v neděli před odchodem s kamarádkou se zájmem koukaly a byly jsme z toho úplně paf. Obsluha z nás měla asi srandu. Hlavně taky z toho, jak jsem se tam předvedla u placení. :D

Dneska jsem si jenom objednala čaj z růží, co je údajně pro zamilovaný páry. Když mně to pán říkal, tak jsem se zeptala: "A vadí to?" no a když říkal, že ne, tak jsem se ho zeptala: "A ten čaj na to nějak pomáhá?" :)


1 komentář: