úterý 30. září 2014

Ivuncův kuchyňský koutek 3: panzani se nelepí

Tentokrát bych ráda napsala o neúspěchu a poté úspěchu s vařením, co se mně stal poměrně nedávno. Nemyslím si, že bych to všechno dělala schválně, spíš si myslím, že mám občas trochu smůlu. No dobře asi su v kuchyni zatím takovej neohrabanec. :D

Párky, pojistky, pití a těstoviny
Jak spolu tyhle věci v kuchyni můžou souviset? Úplně jednoduše. Chtěla jsem si udělat na snídani párky. Tak jsem je strčila do mikrovlnky. Pak jsem si to neuvědomila a zapla jsem u toho rychlovarnou konvici. Najednou zhaslo světlo nad linkou a konvice i mikrovlnka se vyply. Párkům už to asi nevadilo, protože už tak vypadaly jako po výbuchu. Tak jsem si řekla, že jsem asi vyhodila pojistky. Ale pak jsem zjistila, že ostatní světla i zásuvky fungují, takže jsem je vyhodila jenom u 2 zásuvek. Nejzákeřnější na tom bylo, že v té jedné je zapichlá lednička a já jsem spěchala na soustředění se sborem. Pojistky jsem nenašla, tak jsem doufajíce, že je mražák dostatečně zamrzlý, aby se všecko rychle nezkazilo, odešla na skoro celej den pryč. Večer jsem se vrátila a všechno fungovalo, takže na to asi někdo přišel a napravil. Nepřiznala jsem se.

Další den jsem chtěla vařit těstoviny s kečupem, ale jelikož se mně zrovna při otvírání flašky podařilo rozprsknout pití po celé zemi a po všem v okruhu jednoho metru, uznala jsem, že na vaření dneska už nemám odvahu a nechala to na další den. Opravdu jsem se do toho pak pustila a s negativní zkušeností z posledního vaření tortellin jsem se solí obcházela opravdu daleko od hrnce. Povedlo se! Přesolený to nebylo a navíc jsem si ověřila, že se panzani opravdu nelepí. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat