úterý 2. září 2014

26/52

Je to neuvěřitelný, ale půlka projektu 52 je za mnou. Dalšího půl roku uteklo jako voda a díky projektům jako jsou 365 a 52 se můžeme vesele divit každej den/týden, jak to rychle utíká, a ne až zase koncem roku. :)

Další důvod, proč mám Olomouc ráda, jsou Slováci. Mám ráda Slováky, protože sú to naši bratia a mě mrzí, že jsem nezažila Československo. Jenom ve třídě jsme měli začátkem loňskýho zimního semestru 4 Slovenky. Teď už máme sice jenom 2 , ale i tak je to, kromě toho, že mám po dlouhé době zase ve třídě kluky, takový zpestření a je to radost. Teda aspoň pro mě.
Ve sboru máme taky pár Slovenek a s jednou se kamarádím. Romča je praštěná stejně jako já, takže kecat spolu 3 a půl hodiny v kuse pro nás není žádnej problém. :D
Zde jedno foto z hospody.

Ano, byly jsme střízlivý :)


Žádné komentáře:

Okomentovat